- Loading-

Υποστήριξη

ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ / AFTER SALES SUPPORT

Το τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης Πελατών έχει ως βασική προτεραιότητα την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών συντήρησης και τεχνικής υποστήριξης των λογισμικών συστημάτων πληροφορικής της ACT A.E., που έχουν εγκατασταθεί στους πελάτες – συνεργάτες μας.

Στο πλαίσιο αυτό, η τεχνική ομάδα της ACT A.E. έχοντας την απαραίτητη εξειδίκευση και επάρκεια, εγγυάται την αποτελεσματική αντιμετώπιση για την επίλυση προβλημάτων ανεξαρτήτου επιπέδου πολυπλοκότητας.  Διαθέτοντας την απαιτούμενη εμπειρία είναι δίπλα στην επιχείρηση σας για την υποστήριξη των συστημάτων, την υλοποίηση έργων εγκατάστασης εφαρμογών, την εγκατάσταση διορθωτικών εκδόσεων (updates), την εκπαίδευση των χρηστών και σε συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα της ACT την επίλυση προβλημάτων ανεξαρτήτου επιπέδου πολυπλοκότητας.  

Υποστήριξη με εξειδίκευση στον κλάδο των Οχημάτων

   Είμαστε δίπλα σας μέσω τηλεφώνου

Βασική προϋπόθεση για την επίλυση των αιτημάτων σας είναι η καταγραφή τους, ενώ δέσμευσή μας αποτελεί η γρήγορη και αποτελεσματική διευθέτηση τους.

Αιτήματα των πελατών μας μπορούν να καταγραφούν και επιλυθούν μέσω τηλεφώνου.

Το κέντρο κλήσεων της ACT 211 3009300 / Δευτέρα – Παρασκευή / 09:00 – 17:00 καταγράφει αναλυτικά σε ειδική εφαρμογή τις κλήσεις με τα αιτήματα των πελατών. Η καταγραφή αφορά την επίλυση προβλημάτων ή αποριών που προκύπτουν κατά την χρήση των εφαρμογών ή οδηγίες για τον τρόπο με τον οποίο εκτελούνται διάφορες εργασίες στις εφαρμογές. Το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας μετά την ανάλυση των αιτημάτων, θα σας καλέσει τηλεφωνικώς για την επίλυση του θέματος.  

  Είμαστε δίπλα σας μέσω αποστολής email

Βασική προϋπόθεση για την επίλυση των αιτημάτων σας είναι η καταγραφή τους, ενώ δέσμευσή μας αποτελεί η γρήγορη και αποτελεσματική διευθέτηση τους.

Αιτήματα των πελατών μας μπορούν να καταγραφούν και επιλυθούν μέσω ανταλλαγής emails.

Στο email: support@actae.gr της ACT μπορούν να αποσταλούν αιτήματα πελατών που αφορούν επίλυση προβλημάτων ή αποριών που προκύπτουν κατά την χρήση των εφαρμογών ή οδηγίες για τον τρόπο με τον οποίο εκτελούνται διάφορες εργασίες στις εφαρμογές. Το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας μετά την ανάλυση των αιτημάτων, θα απαντήσει μέσω email ή θα σας καλέσει τηλεφωνικώς για την επίλυση του θέματος.     

  Βασικές προϋποθέσεις για την υποστήριξη σας

  • Ο πελάτης θα πρέπει να έχει ενεργοποιημένη την Ετήσια Σύμβαση Υποστήριξης
  • Να διαθέτει την κατάλληλη υποδομή με γραμμή Internet στην περίπτωση που απαιτηθεί σύνδεση με τον κεντρικό υπολογιστή του
  • Να διαθέτει την κατάλληλη υποδομή για χρήση απομακρυσμένης πρόσβασης (remote access – Eye View)
  • Να παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες (Επωνυμία επιχείρησης, Όνομα αιτούντος, Τηλέφωνο επικοινωνίας και email) για την διευκόλυνση της επικοινωνίας
  • Το αίτημα, τηλεφωνικό ή μέσω email, να είναι στο μέγιστο δυνατό αναλυτικό για να δρομολογηθούν άμεσα οι απαραίτητες ενέργειες για την ικανοποίησή του
  • Στις περιπτώσεις επιτόπιας (on site) υποστήριξης να παρέχει την απαραίτητη πρόσβαση στους τεχνικούς της ACT στους κεντρικούς υπολογιστές 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας:

2113009300 ή  support@actae.gr